Monday, September 14, 2015

Day 238


Lucy

5 comments:

frameless mind said...

Wat een heerlijke foto is dit Lucy. Heb je zelf kippen?
Ben even weggeweest en had dus wat achterstand bij het bekijken van jouw foto's. Zo zag ik nu pas je twijfels over het al dan niet bloggen. Ik vind het echt knap dat je het al zovele jaren weet vol te houden. Raar maar ook ik zit in een twijfel-fase. Tijdens de zomermaanden heb ik (voor wat variatie) volgens een thema gewerkt. Ga ik hier mee door of stop ik, dat is het dilemma momenteel. Die blogjes komen er echt niet vanzelf. Er steekt veel tijd en energie in. Wil ik me dat de komende maanden blijven opleggen?
Ben wel blij dat ik vandaag weer een mooie foto bij jou zag. Dankjewel hiervoor!!!!

Anonymous said...

Lovely photo! I feel like a fried egg on toast with avocado, tomato and bacon now :-)

Ann L said...

I'm so glad you are continuing to write your blog. It is at the top of my bookmarks list, along with you 365 days of photos. It is always a little treat for me to enjoy at the end of my day. Your beautiful work has been an inspiration to me and I especially thank you for your kind comments on my own blog. Wishing you all the best!

Phyllis said...

Het is nu precies 7 uur in de ochtend..... en ik krijg zo'n zin in een gekookt eitje door deze foto! Kan nog net voordat ik met Whopper moet wandelen :-)!

Evelyne said...

Mooie foto.
Ik ben blij dat je doorgaat met bloggen. Ik geniet altijd van je foto's, maar voor mij ben jij zo'n inspiratie bron!

Groetjes,
Evelyne